They see me rollin'

helluuu!!! Har inte bloggat på ett tag. Har varit mycket med skolan, kompisar & träningar. Men men. Idag har jag varit i skolan. Efter skolan gick Matilda, Frida, Junior & jag hem till Junior. Vi var där ett tag och sen åkte vi vidare till liljeholmen. Så åkte jag till pappas jobb och fick skjuts hem. När jag kom hem började jag plugga, har geografi prov imorgon & Franska test på fredag. Ska också läsa boken gröna milen ikväll. Juste! Ska till åhléns med mina föräldrar ikväll och få en väska. :) Ska plugga lite mer nu. Ciiiaaao :)
Stina, Issa & jag från i helgen. ;D
MEeee och Agnes :D <3

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha !! skiit snygg bild på oss juu!! :D

2010-09-01 @ 21:34:01
Postat av: therese

hahah, ofc! :D

2010-09-02 @ 19:03:27
URL: http://domkallarossdumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0