SATT FAST PÅ TUNNELBANAN

HAAAAALOJJ! Jag har varit med om en väldigt hemsk upplevelse. Idag när jag satt på tunnelbanan så började den åka jätte segt mellan lillje och aspudden och helt plötsligt stannade den, typ 300 meter från aspuddens station. Och då hade elen slagits ur så tågen kunde inte åka. Så vi (jag, kalle, madde, sophie, amanda, edvin & jocke. Och mååååånga fler) satt på tåget i 50 minuter och kollade på halv åtta hos mig, parlamentet, uppdaterade våra fb's på sophies iphone.. :D Så vi hade as kul.. HEHE. Sen efter 50 minuter fick vi gå på en stege ner från tunnelbanan till rälsen så fick vi gå brevid rälsen till aspudden. Det var as läskigt, för det var helt mörk, så man såg ingenting. ;S Men men, vi kom till skolan typ tio över nio. :) Så gick jag i skolan hela dagen...
När jag kom hem somnade jag direkt. HEhehe, men nu är jag vaken och ska pluggaa! PUUUUUUUSSAR! :D ♥
Använd insidan, ♥ therese ♥ hedda ♥ johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0