g o d n a t t

Hej! Therese som skriver. Ikväll skulle jag ju inte göra något men jag ändrade mig och gick på bajen match men Ida. Jag tog massa bilder med min kamera men den har inga batterier nu.. :/ Så jag lägger in dom imorgon. Nu sitter jag och chattar med Issa/Stina och smsar med Viktor. Juste jag har motionscyklat också. Grymm man är? Jag ska snart lägga mig i sängen med min kisse misse Torres och kolla på film. I morgon ska jag vara med Stina och Filip (kanske) och sen ska jag till Hammarbyhöjden och kolla på när 99or spelar match. Hihi cute. Nu fick jag sms!
ANG. DESIGNEN! SÅ HÅLLER ELSA http://eblife.blogg.se/ PÅ MED DEN.

Min lilla snuttefilt Torres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0