Alla 4 dagar

Hejsan! Det är therese nu ska jag skriva om dom här dagarna.. :)

Torsdag.
Jag träffade Stina vid ett, vi hade inget att göra så vi åkte till Hammarbyhöjden och kollade på fotboll. När vi hade varit där ett tag ringde Filip mig och vi åkte och träffade honom i medis. Sen följde vi med till hans träning på Storamossen. Vi var där två timmar innan så vi hittade jätte söta 00or som vi spelade fotboll med. Haha, en var jätte lik min kompis Jesper. Sen drog vi hem och åt mat, så åkte vi till Skarpnäck och kollade på fotboll.. Sen åkte vi till Hammarbysjöstad och åt glass.

Fredag.
Jag och Stina vaknade ganska sen hemma hos mig. Vi åkte ut till Heron City och kollade på Last song. Stina grät två gånger.. x) Sen åkte vi hem till Stina och kollade på en film från hennes gamla klass. Hahah, det var så sjukt kul. Efter det kom Stinas storasyster och hennes pojkvän hem och då kollade vi på sex and the city med dom.

Lördag.
Vi vaknade vid halv ett hemma hos Stina. Vi drog hem till mig och bokade bio. Vi såg Killers på Sergel. Sen åkte vi hem till Stina och hämtade saker till henne.

Söndag.
Vi vaknade vid halv två och jag bråkade med mina föräldrar. :P Sen gick jag och Stina till Tullgråds skolan och skulle träffa Filip, men den jäveln dissade oss. Så vi gick och köpte ben o jerry glass och la oss i stora gungor. Sen skulle vi åkt till Liljeholmen men vi pallade inte så vi gick hem till mig och spelade in en reklam film om en hårprodukt. Den blev skit bra. Haahahahahhahaha.

NUTID.
Stina har precis åkt ifrån mig och jag sitter och kollar på VM medans jag väntar på ett sms svar... I morgon ska jag och Stina nog åka och träffa Viktor.. Sen ska vi kolla på Hannah Montana film (vår idol)  och på onsdag ska vi till grönan. (Stina är inte min enda kompis, HAHAHHA.)
Jag och Stina gjorde ett fin fint ''vi vill inte bli väckta'' konstvärk på min dörr igår klockan 2 på natten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0