Tegelööö!


Igår kväll var vi pigga! Eller (jag(therese) i alla fall).
För Maja däcka vid ett.
Så jag låg och kollade på The Hills i tre timmar :) Woohooww!!
På morgonen när jag fått hela 4 timmar sömn och Maja ungefär 8, ville Maja visa att hon var grym på att kicka.
Eftersom kickningen inte gick så bra lekte Maja med katten istället.
Vid tolv åkte vi BÅT till tegelö! (inte den här båten då)
Det blåååååste och ja då håller man i frillan :) (lägg märke till min ''muckar du med mig får du spöö'' blick) :D
Framme på tegelö spelade vi kooort!
Och Maja åt bullar och jag åt Brago kex :D
Sen gungade vi i hängmattorna. Och jag ramlade väl av ungefär tjugo gånger.
Sen drog vi ner till vattnet och satte oss på Majas mosters båt och....
.. inte helt oväntat tog ego bilder. :)
Sen fick Maja för sig att det var en strålande ide att springa och hämta sjögräs från vattnet och sen kasta det på mig. 10/10 poäng där Maja! :)
Vid halv sex åkte jag hem för jag har en så jävla m*nsvärk. Trevligt jag vet :D Imorgon ska jag träffa Maja eller köpa en bikini. För på Måndag åker jag o Maja till sandhamn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0