Om 7 timmar..

... är jag på arlanda och väntar på flyget till Turkiet. :) Jag kommer vara borta i en vecka så jag kommer hem nästa onsdag alltså. Internet finns på hotellet som kommer blogga någon gång kanske.
Idag har jag varit med Maja. Vi sov hos henne sen åkte vi hem till mig för jag skulle packa och sen skulle vi träffa Filip, men något hände så vi träffade aldrig Filip. Istället gick vi runt på söder och letade efter en bikini och linnen till mig. Först var vi i ringen och sen gick vi upp mot slussen :) Hittade ingen bikini men jag hittade linnen och trosor. Efter vi hade ''shoppat'' åkte vi hem till Maja och åt middag med hennes familj och hennes farbrors familj! :) Och nu sitter jag här hemma hos mig och kollar på tv. Är taggad inför Turkiet jag ska bli pepparkaka! ;) Om jag orkar skriver jag innan jag åker inatt! Puss! :)
Maja baja hittade en flugsmällare hemma hos henne och började posera snyggt med den! ;)
Djupt inne i tv programmet!
DET JAG KÖPTE!
2 vanliga linnen från H&M 49:- st
3 hotpants (typ ;)!) från gina 149:- tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0