Ny mobil!!

Jag har fått en ny mobil! Yes!!! :D Min gamla (HTCn) var helt utsliten man fick liksom trycka ner sin nagel när man skulle sätta på den.. (låter konstigt jag vet). Åhh! Så jävla skönt, alla mina kontakter kom med till den nya mobilen, för jag hade sparat dom på SIM-kortet. (THANK YOU GOD!!!!) Så jäkla skönt att slippa sitta o skriva över alla. Idag ska jag sola på ballkongen och imorgon eller söndag ska jag träffa Maja. Jag tror vi kommer åka iväg på söndag eller måndag till någonstans i Sverige! :)
en sån här har jag fått :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

fett snygg ! Har en svart ;) <33

Kolla gärna in min blogg :D

2010-07-11 @ 21:32:39
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0