good to know.... ;D

1. Jag är sams med en av mina närmsta vänner. Tack för att du förlät mig..

2. Min väska har kommit från Paris, det var så att lappen dit den ska hade ramlat av så den hade stannat i Paris och inte åkt vidare till något annat land som jag trodde. Hehehe xx)))

3. Jag och Maja åker med våra mammor till Sandhamn måndag-tisdag.

4. Maja är på sitt landställe och kommer hem imorgon eftermiddag. (det är därför hon inte bloggar).

5. På måndag fyller jag år. :D (inte för att jag tror att någon kommer komma ihåg det, det e mitt i sommarn liksom) ;P

6. Om 7 Dagar är det GOTHIA. Ska bli skit kul, dock vet jag inte hur mycket jag kommer att spela för jag har haft en skada (en inflamerad slämsäck tror dom) i ungefär 2 månader så har inte kunnat träna så mycket, men nu är jag igång men känner inte att jag är på topp direkt....

7. Om jag hade väntat i ungefär tjugofem minuter med att publicera det här hade det varit en vecka och en månad tills skolan börjar.... :/

8. Nu ska jag sova och dricka min coola som min pappa hade köpt till mig. ;) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0