..

Min kompis och jag satt och snackade skit (som tjejer gör) och jag sa en taskig sak om en av mina närmsta kompisar som jag inte menade (det var ju skit snack liksom, man säger typ bara allt man vet). Men i alla fall så har min kompis som jag snackat skit med tagit det helt seriöst och sedan förra veckan sagt det till den jag hade sagt det taskiga om. Jag vet inte om hon blev ledsen, men jag menade det inte alls. Men liksom gör det någon skillnad, jag sa ju det ändå och vem ska jag vara arg på mig själv eller kompisen som sa att hon inte skulle säga till någon. Jag tror jag är arg på mig själv och har bara fått klart för mig att den här kompis kan jag inte lite på och att hon inte vet vad som e skit snack o inte. Jag har redan pratat med hon jag hade snackat skit om och hon fattade. Men ska jag fråga ut den andra kompisen som har spridit det. Jag vet inte hur jag kommer göra. Men jag hoppas att det löser sig.
Jag vet att det var skit taskigt av mig att säga det jag sa även fast jag inte menade det, jag skulle ändå inte sagt det. Du är en av mina närmsta vänner och jag ångrar mig sjukt mycket över vad jag sa...
5 år. kommer ihåg när vi skrev hoppar du hoppar jag. jag älskar dig.. förlåt.

Kommentarer
Postat av: maddethemupp

hur du vågar :D

Du är min idol :)

Att våga skriva det på bloggen och att säga att du gjorde en taskig sak.

Du kommer få en andra chans :)

Du är värd det <3

2010-07-07 @ 20:56:16
Postat av: therese :)

tack madde blev jätte glad när jag såg vad du skrivit :) <33

2010-07-07 @ 21:06:06
URL: http://domkallarossdumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0