bilder!

Hejsan! Jag känner att vi är typ s ä m s t på att blogga ;) Så när vi kommer hem från Gothia ska vi förbättra oss :) Idag har vi varit på ett café i skrapan, vi fikade och typ snackade. Sen har vi varit hemma hos mig och ätit thai mat med mina föräldrar och jag har packat min väska (eller jag är inte klar än).. Heheh.. Det har tagit 4 timmar nu ;) Jag har också gjort Maddes blogg design. (klumpiiigaste.blogg.se) Nu sitter Maja och kollar på någon paris hilton film som jag hade hemma ;) Och jag packar och smsar lite! :)
Mee!!!
Jag har noppat mina ögonbryn x) (inte så mycket då)
POSE..
En koncentrerad Maja! :)
Sen märkte hon att jag tog bilder och tå började hon posa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0