yesterday

var jag med stina och frida på ung! Vi var med Junior, Marcus, Ante, Jakob, Joakim..osv.. :) Frida och Stina tog bilder med folk! Och jag lekte fotograf! ;) Typ vid åtta drog vi till Stina och städade hennes lägenhet eftersom vi har bott där i tre dagar själva. RÖÖÖJJ!!!! ;) Sedan åkte vi hem till mig. Dampade på alla på msn och tio i elva sprang vi till video butiken och hyrde the shinning. Så jävla vidrig vi såg typ ingenting för vi (jag) blev as rädd. Hehe... :) Idag ska jag och Stina till Voice ikväll!!!!!! PUuuuuuuuuuuussar!


Junior & Jakob
Frida, Ruben & Stina
Stina, Junior & Frida
Stina, Junior, Jakob (hahah) & Frida
Junior & Jakob
Frida, Marcus, Jakob & Stina
Frida, Joakim & Stina
Frida. Filip (tror jag?), Joakim & Stina
Ruben, Stina, någon kille som jobbade på ung & Frida
Frida, en kille som såg ut som josse (OMG), Snygg kille & Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter frida i efternamn ? :) <3

2010-08-17 @ 19:56:33
Postat av: therese

till anonym. skriv vem du är? (:

2010-08-17 @ 23:41:10
URL: http://domkallarossdumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0