turkiet!

Hejsan! Nu bloggar jag fran tukiet. Har varıt har i fem dagar nu! :D Det ar as varmt 40 grader!! Chiiiiiiiiiiill!!!  Jag hittade hotellets internet cafe. Eller det ar inte direkt nagot internet cafe det e mer fyra datorer.. Bara jag som ar har hela tiden. ;) Jag har legat vid polen varje dag tills idag nar jag och min mamma bestammde oss för att aka till stranden. Var skit najs men nar vi skulle aka hem med strandbilen forst sa var vi pa den men vi fick ga av för att man fick inte sta upp och det gjorde min mamma. Sa da den dar gubben att en ny bil skulle komma om fem minuter men den kom aldrig sa da gick min mamma och klagade och preicis da kom bılen. Och den var pytte liten sa alla fick inte plats och eftersom min mamma ınte var dar sa kom vi inte pa den! Sa da fick vi vanta i en kvart till pa en ny bil. Snacka om att jag var ireterad pa min mamma! :P Fast det var ju inte hennes fel. :P Snart ska jag ata middag! Kanske skriver nagot mer innan jag kommer hem pa onsdag! Juste.. jag har brant mig lite ocksa! Heheh :P Puss och Kram! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0