peace!

Hola! Nu bloggar jag. Har varit lite upptagen med annat i några dagar, men nu rullar allt igen. :) I söndags var jag med Madicken och Frida. Dom sov hos mig och sen gick jag på ung med Freja, Cornelia, Stina, Agnes och spy-Alice. :) Det var roligt med ung e ju fan skittråkigt igentligen. Men man går ju dit ändå! :P Och igår när jag var med dom på ung sov jag sen hos Stina! :d VI HAR FF!!! :D Vi skulle dygnat igår men vi pallade inte så vi somnade klockan halv sex typ. Hehe. :) Jag fick kramp i BÅDA vaderna inatt och krampen har typ inte gått ur än.. så jag har fett ont i vaderna. :P NU ska vi träffa vår bästis RUBEN <3333333 Och sen ska vi se på skräck film och hannah montana :D PUSSSSSSSSSSSS!!


världens bästa stina :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0