OJ....!

Hehe jag är typ världens sämstA på att blogga.......... Men jag har haft lite för mig. Jag har varit me hedda och emmi hela dagarna typ och igår va vi på ung. De va kul bara att jag var tröt som fan för att vi nt hade sovit något natten innan...Men idag har jag bara slappat här hemma, solat lite och tittat på tv och senare ikväll har jag träning så jag kan nt dra iväg nu. Men i morron ska jag t ung igen me emmi om hon svarar !!!!!!!!!! Så emmi om du ser de här RING mig! Men här kommer i alla fal lite bilder, typ alla bilder är från olika dagar :P

haha hedda och noah.

Noah

Emmi, Hedda och jag :)

HEdda och noah

Naaw, Jesper och emmi

hahahaah

Hahah fan va fint !

Hedda och emmi är kära men de får ingen veta -.-

Heddas fina tå familj :)

De va de, Pussar från Maja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0