idag har jag..

Jag gick upp klockan elva. Satte mig framför tvn och ringde Agnes, som kom till mig. Sen skulle jag platta håret och brände mig vid munnen så nu har jag världens fulaste märke där. KUL! Agnes och jag gick till någon klassträff med hennes gamla klass. Efter att vi varit där i en timme typ drog vi till Agnes och hämtade hennes träningskläder sen gick vi hem till Herman. Där typ spelade vi diamanten eller något, jag vann (BÄÄÄÄÄÄST) och sen bytte jag och Agnes om hemma hos Herman och gick sen för att träffa Freja & Cornelia. Vi åkte ut till träningen och det SPÖ regnade... Efter träningen duschade jag och gick sen ut och träffade Freja, Andrea & Herman. BUUUSIGT! Efter ett tag kom Freja & Andreas kompis också. (: Vi typ satt och pratade i en timme och sen gick vi till Herman och stod utanför hans port och pratade i en halv timme till... Hehe (: Sen drog jag, Freja och Andrea hem till mig och dom lånade en Bert film. xxd Sen gick dom hem till Freja. Och nu så har jag typ varit hemma en timme typ och gjort ingenting. Nu ska jag sova för imorgon börjar skolan. PUUUUUUUUUUUUUSSAR


Mitt fin fina brännmärke brevid munnen, syns inte så mycket på bilden. Men mer i verkligheten. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0