(:;

Har inte orkat blogga, mycket med skolan och så. Men nu är jag igång igen. Idag hade vi egentligen ledigt fast det hade våra lärare inte sagt så hela klassen var klockan åtta i skolan. Vi hade ledigt för vi hade bara lära känna samtal och efter sitt samtal fick man gå hem, så egentligen behövde man bara vara där när man hade samtal. Men det visste ju inte vi. Så jag, Frida, Jocke, Erik & Ante drog hem till Ante. Vi var där sen åkte, jag, Erik, Issa, Madicken & Jocke till min, Madicken och Eriks gamla skola Nybohov och hälsade på. Sen åkte vi tillbaka till vår skola, väntade i en timme och hade sen lära känna samtal. Efter samtalet som slutade vid tio i två typ. Åkte jag hem och sov i några timmar. ;) Nu sitter jag här och gör typ ingenting. Är sjukt trött. Imorgon börjar vi klockan åtta med fotboll. :)
3 bilder från när jag och min friendo Cornelia jobbade i hammarby damfotbolls cafe tant grön i söndags.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0