BIO

gick upp i morse klockan åtta för att spela match med 98orna. När jag vaknade hade jag en knöl vid halsen så pappa ringde doktorn och bokade tid. Jag åkte till Kanalplan men när matchen skulle börja kunde jag inte springa, jag fick ont i min CP ljumske IGEN. Efter matchen åkte jag till doktorn som sa att något (kommer inte ihåg) i halsen hade inflamerats och jag skulle suga på citron. :P Sen, åkte jag till lilje träffade frida, erik, ante & jocke. Och så har jag varit med dom hela dagen. Ikväll ska vi på bio! YEAH! Nu ska jag äta middag.. PUSSAR


Mina super coola kompisar.. ^^;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt bild. :)

smekizz.blogg.se

2010-08-25 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0